Анотація
В дипломній роботі розглядається типова будова аудіокарт та основні види програмного забезпечення яке обслуговує їх при створені,мікшуванні, обробці та перетворені форматів звукових файлів. Проаналізовані також основні види звукових технологій застосовуваних в сучасній аудіотехніці. В роботі також описані методики та програмне забезпечення застосовувані під час тестування аудіоконтролерів. Проведене та описане практичне порівняльне тестування аудіоконтролерів.
Annotation
In diploma work the typical structure of audiocards and basic types of software is examined which serves them at created,мікшуванні, to treatment and regenerate formats of voice files. The basic types of voice technologies of applied are analysed also in a modern audiotechnique. In-process methods and software are also described applied during testing of audioinspectors. The practical comparative
testing of audioinspectors is conducted and described.
Зміст
Вступ………………………………………………………………….…........8
1. Описова частина
1.1.Типова будова аудіокарт…………………….………………..……….12
1.2.Основні формати музичних файлів……………………………...........20
1.3.Класифікація программ……………………………………………......28
1.4.Звукові процесори………………………………………………...........29
1.5.Системи багатоканального запису……………………...………….....31
1.6.Звукові редактори………………………………………………...........32
1.7.Генератори і аналізатори сигналів…………………………..……......44
1.8.Віртуальні синтезатори……………………………………..................45
1.9.Музичні редактори…………………………………………….…...….48
1.10.Музичні процесори…………………………………………………...53
1.11.Автокомпозитори…………………………………………….….…....55
1.12.Автоакомпаніатори……………………………………………...........56
1.13.Розпізнавачі нот…………………………………………………...….58
1.14.Перетворювачі форматів……………………………………………..59
1.15.Зчитувачі звукових рядків і компакт-дисків……………………......60
1.16.Психоакустічні компресори…………………………………….........61
1.17.Програвачі……………………………………………………….….....62
1.18. Технології застосовувані при відтворювані звуку….……………...65
2. Технологічна частина.
2.1. Обслуговування аудіоконтроллерів і діагностування……………....70
2.2. Методика оціночного тестування аудіоконтролерів……………...80
3. Економічна частина………………………………………………….....86
4. Охорона праці…………………………………………………………....91
Перелік використаних джерел………………….……………………….100
ВСТУП
Ми живемо зараз, саме в тому часі, коли, жодна прогресивна технологія не зупиняється на проміжному результаті, а продовжує плідно розвиватися. Особливо це стосується розробки нових засобів multimedia. Адже без них не можна представити жоден великий проект. Тому, розробники, не боячись вкладають свої засоби в їх створення, а користувачі охоче користуються, керуючись барвистими "плодами" реклами.
Так наприклад, розвиток систем навколишнього 3D-звуку поки йде лише по шляху створення красивої акустичної ілюзії, за рахунок більш менш вдалого обману фізіології нашого слуху. Наступним логічним кроком в цьому напрямі може стати інтерактивне аудіо, в основу якого покладено адекватне реагування на зміну акустичних властивостей приміщення з метою імітації акустики всесвітньо знаменитих концертних залів.Очевидно і те, що навіть наявність ідеальної звукової камери не завжди допомагає відчути атмосферу залу, близьку до реальної, а інтерактивна цифрова модель (принаймні теоретично) це зробити повинна. Що стосується майбутнього цифрової музики, то зараз організація MPEG працює над стандартом MPEG-4, в якому використовується принципово новий підхід як до аудіо, так і до відео-компресії. MPEG-4, як і MIDI, дозволяє не просто відтворювати, а синтезувати музику. Але у відмінності від MIDI, звуки в програмі MPEG-4 – не прості зразки. Цей спосіб синтезу музики отримав назву "Методу Колмогорова". Крім того, MPEG-4, поєднуватиме дві мови програмування, використовуваних в цифровому аудіо. Один з них SAOL, застосовується для звичайного комп'ютерного аудіо, а інший, SASIL, підтримує MIDI. У своїй простій формі.
MPEG-4 генерує звук як файли WAV, але файл MPEG...